Ben Kimim?

Ben Kimim

    Merhaba Arkadaşlar

Benim adım Özgür Kaplan. 1979 Doğumluyum. Karadeniz Teknik üniversitesi mezunuyum. Ve denizciyim

Daha önce Beyaz Rusya, Baranovichi kentine ki, Baranovichi devlet üniversitesine  iki defa (6 ay ve 3 ay) Rusça dil eğitimi almak üzere gittim. Baranovichi hakkındaki yorumlarımı BURADAN görebilirsiniz.

Denizcilik mesleğini icra etmediğim zamanlar bu şehirde yaşamaktayım.

Bu Blog' u kurmamdaki amaç, hem siz sevgili arkadaşlar ile tanışmak hemde karşılıklı olarak yardımlaşmayı attırmaktır. Blog amatörce olabilir, hatalarım şimdiden af ola.

Bu yüzden online ders ücreti oldukça uygun bir fiyattır

Vkontakte Adresim:
Facebook Adresim:

Baranovichi Rusça Kursu

Baranovichi Salsa Dance, Bowling

YemekHane

Baranovichi Üniversitesi Sağlık ocağı

Baranovichi Üniversitesi Derslik




Yorumlar