Referanslarımız




Rusça Kursu öğrenciler, Rusça öğretmen


Merhaba Arkadaşlar;

Aşağıda, daha önce Olga Hoca' dan ders almış öğrenciler ve yorumlarını bulacaksınız.


Özgür Kaplan

Vkontakte adresi:
Fotograf: Baranovichi Üniversitesi Sınıfı
Merhabalar, Ben Beyaz Rusya'da Tur Agentalığı ile uğraşmaktayım. 
Olga hoca'nın 2014 yılında, Baranovichi üniversitesi kursunda öğrencisiydim. Diyebilirim ki 5 aylık süre sonunda bizi yeni başlayan seviyesinden, grammerde aktif ve pasiflere kadar taşıdı. Kesinlikle İngilizce ve Türkçe konuşmak yok. Sadece Rusça eğitim. ilk zamanlar zorlasa da sonradan farkına varıyorsunuz ki konuşmanız oldukça ilerlemiş. siz değerli dostlara tavsiye ederim.


Musa Gökoğlu

Facebook adresi: 
Fotograf Mir kalesi Beyaz Rusya 2012
Olga hocadan aldığım dersler sonucu Turizm mesleğinde  müşterilerle olan iletişimim arttı. Burada bana maddi olarak güzel geri dönüşler sağladı. Daha sonra kendisinden Baranovichi üniversitesinden de eğitim aldım. Eğer Turizmci iseniz kesin ders almanızı tavsiye ederim...

Nihat Murt

Facebook adresi:
Merhabalar, 2012 yılında Olga hocadan ders aldım, Yat kaptanlığı yaptığım sürede bu Rusça benim çok işime yaradı. Tavsiye ederim

Osman Gün

Vkontakte Adresi
Fotograf Baranovichi K2 Gece klübü
Rusça dil kursu
Arkadaşlar Olga hocadan 2014 yılında 2 ay kurs da" Baranovichi üniversitesi" ders aldım. Eğer çekinceleriniz varsa bir kenara bırakın. iyi çalışmalar. 

İdris Çağan

Facebook adresi:
Fotograf: Baranovichi Üniversitesi Sınıfı
Ben 2014 yılında olga hocanın 5 ay boyunca öğrencisiydim. Olga hocadan ders aldıktan sonra konuşmam veya müşterilerle iletişim kurmam iyi ölçüde gelişti. Turizm özel derslerini almanızı tavsiye ederim.

* RUSÇA Ders Hakkında bilgi için TIKLA

* Beyaz Rusya Yurt-dışı eğitimi ücretleri için TIKLA

Yorumlar